Givertjeneste

Fast givertjeneste

Norkirken Hald lever og utvikler seg fordi medlemmene ønsker å bidra. Vi ønsker å være et fellesskap der vi føler tilhørighet, har en tjeneste og forplikter oss.

Norkirken Hald drives av det vi får gjennom fast givertjeneste. Gaver vi samler inn under gudstjenesten gis til andre. Hvis vi skal kunne fortsette å utvikle oss, trenger vi faste givere.

Som fast giver har du rett på skattefradrag for gaver inntil kr 50.000,- pr år (2021).

Du kan opprette fast givertjeneste (avtalegiro) eller gi en enkeltgave med rett til skattefradag til Norkirken Hald her.

Du kan også gi en enkeltgave til kontonummer 2811 02 10665. Merk at dette ikke gir skattefradag.

Endring av avtale for fast givertjeneste

For å endre givertjeneste-avtale (beløp, trekkdato mm), bruk følgende fremgangsmåte:

• Gå til normisjon.no.
  • Trykk på Meny øverst til høyre på siden, og velg Engasjer deg.
  • Velg så Min side nederst på siden.
  • Skriv inn ditt mobiltelefonnummer og passord.
    Hvis du logger på for første gang, velg Glemt passord og følg trinnene.
  • Velg Min givertjeneste fra menyen til venstre.
  • Bla nedover på siden til oversikt over Mine avtaler.
  • Velg Endre for avtalen du vil endre.
  • Endre Beløp, Hvor ofte eller Trekkdag og trykk Lagre endring.
    Givertjeneste-avtalen er nå endret.

Hvis du øker beløp må du også sjekke avtalegiro-avtalen i din egen nettbank. Denne avtalen kan inneholde et maksimalbeløp pr avtale eller pr måned. Logg inn i din egen nettbank og finn oversikten over dine eFaktura/Avtalegiro-avtaler. I listen vil det ligge en eller flere avtaler med Normisjon. Åpne/Endre avtalen for å oppdatere eventuell beløpsgrense.

Vær klar over at det kan ta minst en måned før endringer av avtalgiro-avtaler blir aktive.